Co nabízíme
Poskytuje veškerou servisní podporu nezbytnou pro optimální chod prezentační audio vizuální techniky. Naše servisní oddělení, které zajišťuje záruční i pozáruční servis dodaných zařízení, má k dispozici všechny potřebné náhradní díly a technické vybavení. Zajistit rychlou servisní podporu prezentační techniky, znamená být vždy co nejblíže k zákazníkovi. Proto disponuje rozsáhlou sítí smluvních servisních partnerů po celém území ČR a SR.
Rychlost a flexibilita
Pracovníci našeho servisního oddělení vždy posoudí nutnost vlastního zásahu nebo doporučí a zajistí návštěvu našeho servisního partnera ve vašem regionu. Servisní oddělení AV FACTORY s.r.o. lze standardně aktivovat v pracovních dnech od 9:00 do 15:30 na telefonním čísle +420 602 300 061
Našim zákazníkům navíc nabízíme následující propracované servisní programy dlouhodobě chránící vložené investiční prostředky.
Nepřetržitý servis
Nepřetržitý 24 hodinový servis vybraných zařízení je poskytován na základě servisní smlouvy. Naši technici vybavení náhradními díly a servisními vozidly jsou neustále k dispozici. Služba je zajišťována ve spolupráci s uživateli, kterým je doporučena metodika identifikace poruchy a následné aktivace naší servisní služby.
Preventivní servisní prohlídky
Pravidelné preventivní prohlídky vybraných zařízení jsou prováděny na základě servisní smlouvy. Pravidelná péče o projekční a prezentační techniku zajišťuje její dlouhodobě
bezchybný provoz a do značné míry eliminuje výskyt havarijních stavů.
Servisní balíčky
Připravili jsme pro Vám několik servisních variant, díky kterým zajistíte Vaší technice vysokou živostnost a pravidelný odborný servis. Servisní balíčky jsou optimalizovány podle nejčastěji poptávaných servisních úkonů a odpovídají požadavkům od výrobců av techniky.
Pravidelný servis zajistí
- zvýšení životnosti techniky a bezproblémový chod
- snížení nákladů na obměnu av techniky
- snížení investic do náhradních dílů
- minimalizování rizika přehřátí projektoru z důvodu zaneseného ventilátoru
Hlášení servisních požadavků

Přehled námi nabízených servisních balíčků
Silver | Gold | VIP | |
Reakční doba od nahlášení požadavku | dle dohody | 48 hod | 24 hod |
Celková kontrola instalace a provozní údržby | 2x ročně | 4x ročně | 1x měsíčně |
Kontrola dostupnosti a update nového software | dle dohody | dle dohody | pravidelně |
Instalace novějšího firmware (je-li k dispozici) | dle dohody | pravidelně | pravidelně |
Revize provozních hodin | 2x ročně | 2x ročně | 1x měsíčně |
Nastavení a kalibrace obrazu projektoru | dle dohody | dle požadavků | pravidelně |
Vystavení servisního protokolu | 2x ročně | 4x ročně | 1x měsíčně |
Výměna baterií v dálkovém ovladači | na vyžádání | 2x ročně | 4x ročně |
Technická podpora na telefonu | 8/5 | 12/5 | 24/7 |
Zapůjčení náhradního zařízení | dle dohody | dle dohody | vždy automaticky |
Náhradní lampa do projektoru na skladě | dle dostupnosti | dle dohody | ano vždy |
Čištění projektoru včetně vzduchových filtrů | základní | základní | hloubkové |
Cesta technika do místa instalace | 2x ročně | 4x ročně | 1x měsíčně |
Výjezd technika v případě nenadálé poruchy | 30% sleva | 50% sleva | zdarma |
Sleva na služby a techniku | 3% | 5% | 10% |
Pro stávající zákazníky máme nově zřízenou bezplatnou "HOTLINE" linku na telefonním čísle: +420 602 300 061
Pokud jste nový zákazník, kontaktujte nás na níže uvedeném čísle nebo e-mailu.
NOVÝ ZÁKAZNÍK +420 602 300 061 nebo Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.